خدمات اسباب ­کشی در اهواز با اصول خاصی صورت می­گیرد. تمامی این اصول باید توسط تمامی افرادی که قصد جابجایی و یا اسباب ­کشی را دارند باید مورد توجه قرار گیرد.

برای اینکه هر گونه نگرانی و استرس در زمان جابجایی برطرف شود و همه امور باربری و اثاث­ کشی به صورت صحیح انجام گیرد بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید به اهدافی که در زیر بیان می­شود دست یابید:

  • با رعایت نکات مهم، اثاث­ کشی با سرعت و با دقت خوبی انجام می­گیرد.
  • همچنین هیچ آسیبی به وسایل شما وارد نمی­شود و یا وسیله­ ای در حین اثاث­ کشی گم نخواهد شد.
  • نگرانی و فشار وارد شده به افراد خانواده و یا همکاران به حداقل خود می­رسد.

در اینجا نکاتی را که لازمه یک اثاث کشی موفق و کم استرس است، برای شما عزیزان ذکر می کنیم.

رزرو خدمات باربری اهواز:

بر خلاف تصور عامه مردم، در بیشتر موارد و هنگام جابجایی و اثاث­ کشی منزل یا موسسات از محلی به محل دیگر باید نسبت به رزرو خدمات شرکت­ های باربری اهواز اقدام نمایید. این نکته زمانی اهمیت بیشتری پیدا می­کند که شما می­خواهید وسایل یا اثاثیه خود را به شهرستان­ ها جابجا نمایید. زیرا اعتماد به هر فردی در مسیرهای طولانی حمل بار، کار ساده­ای نیست. به همین دلیل بهتر است که قبل از اقدام به اثاث­ کشی به خوبی تحقیق کنید و از شرکت­ های باربری اهواز برای اثاث­کشی و حمل بارهای خود کمک بگیرید.

راننده و خودروی مطمئن

انتخاب شرکت باربری و اتوبار در اهواز:

نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که از اعتماد سریع به آگهی ­های تبلیغاتی حمل بار در سایت­ های اینترنتی و روزنامه های خودداری کنید و از عقد قرارداد فوری با آنها بپرهیزید. چراکه ممکن است شرکت طرف قرارداد شما در ارائه خدمات حمل بار و بسته ­بندی اثاثیه کیفیت مناسبی نداشته باشد و نتیجه این اعتماد زود هنگام، آسیب رساندن به وسایل شما در روز اثاث­ کشی باشد. شرایط بدتر زمانی است که مسئولیت خسارت­ ها توسط شرکت باربری پرداخت نگردد!

بر این اساس شرکت­ های معتبر و باتجربه که عضو اتحادیه باربری اهواز هستند را برای حمل بار خود برگزینید، با آنها تماس بگیرید و از خدمات آنها استفاده نمایید. هیچ­گاه برای جابجایی و حمل بار خود در انتخاب شرکت اتوبار اهواز عجله نداشته باشید و دقت بسیاری در این خصوص به خرج دهید. زیرا هر انتخاب اشتباه در این زمینه می­تواند پایانی همراه با پشیمانی برای شما داشته باشد.

تمیز کردن مکان جدید قبل از انجام اسباب کشی:

یکی از نکات مهم که باید به آن توجه داشت، این است که مکان جدید را قبل از اثاث­ کشی نظافت کنید. زیرا در این صورت می­توانید با خیال راحت در روز اثاث­ کشی وسایل و لوازم خود را به مکان جدید منتقل کنید. هرچند که به طور معمول پس از پایان کار و چیدمان وسایل در مکان جدید، قطعا نیاز به نظافت آن می­باشد.

وسایل خود را دسته بندی کنید:

قبل از اینکه کارگران حمل بار برای بسته­ بندی و جمع ­آوری به محل شما بیایند، هر گونه وسیله­ ای که نیاز به بسته­ بندی شدن دارد را در مکان مناسب قرار دهید و آنها را به خوبی دسته­ بندی کنید. به عنوان مثال، برای بسته­ بندی نمودن وسایل آشپزخانه یا لوازم موجود در آشپزخانه بهتر است که آنها را در گوشه­ای از آن محل قرار دهید و همچین وسایل شکستنی را از سایر وسایل آشپزخانه جدا کنید.

همچنین وسایل دیگر مانند وسایل صوتی تصویری، ابزار آلات موسیقی، وسایل اتاق خواب­ ها، پوشاک و غیره را به صورت جداگانه قرار دهید و هرکدام در بخش­ های مختلفی از منزل خود بگذارید تا کارگران اتوبار در هنگام اثاث­ کشی بتوانند سریعتر و بهتر آنها را جمع ­آوری و بسته ­بندی نمایند. بر این اساس توصیه ما بر این است که به طور جدی از هر نوع بی نظمی و به هم ریختگی خودداری نمایید.

دقت و نظارت بر بسته بندی:

یکی از نکات مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که به کیفیت بسته ­بندی لوازم و وسایل اهمیت دهید. البته اگر برای بسته ­بندی وسایل با شرکت­ های معتبر باربری اهواز تماس گرفته ­اید هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید. زیرا در این شرکت ها از کارگران حرف ه­ای برای بسته­ بندی وسایل و ارسال آنها به مقصد کمک گرفته می­شود. اما بهتر است که در زمان بسته ­بندی بدون ایجاد مزاحمت بر روی عملکرد کارگران نظارت کافی داشته باشید.

آماده کردن و جدا کردن وسایلی که باید خودتان حمل کنید:

برخی از لوازم را بهتر است خودتان به مقصد جدید حمل کنید که در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد. زیرا این وسایل جای کمی را اشغال می­کنند و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. این وسایل با وجود حمل آسان ارزش زیادی برای صاحبان خود دارند. لوازمی مانند مدارک، طلا و جواهر، اسناد و …

تهیه کارتن به تعداد کافی:

قبل از اقدام به بسته ­بندی بهتر است که به تعداد کافی کارتن خریداری شود. این کار امروزه از طریق برخی از شرکت ­های معتبر باربری اهواز انجام می­گیرد. برای این منظور باید قبل از اثاث­ کشی با آنها تماس بگیرید و برای خرید کارتن اقدامات لازم را انجام دهید. همچنین برای حمل و جابجایی لباس­ های رسمی از کارتن­ های رگال­دار استفاده نمایید.

استفاده از پتو، روزنامه کهنه و یا لحاف اضافه:

در این روزها در همه خانه­ ها تعدادی پتو، لباس و یا لحاف کهنه موجود است که از مزایای این وسایل مفید این است که برای باربری و اثا­ث­ کشی بسیار کاربردی هستند. حتی اگر از بهترین لوازم مورد نیاز بسته­ بندی وسایل هم استفاده کرده باشید، کارگران می­توانند برای سهولت در بسته ­بندی و حمل وسایل از پتو، لحاف و لباس ­های کهنه برای ایجاد ایمنی در لوازم مهم و حساس استفاده نمایند.

با اعضای خانواده/همکاران خود از قبل هماهنگ کنید:

در هنگام جابجایی و انتقال اثاثیه به محل جدید بهتر است که از قبل هماهنگی­ه ای لازم را با دیگران انجام داده باشید. اگر در ابتدا و انتهای اثاث­ کشی به کمک خانواده، دوستان و یا کارمندان موسسه خود نیاز دارید پیشنهاد ما این است که از قبل با آنها هماهنگ کرده باشید. چراکه کمک­ های آنها شاید بتواند در جابجایی و چیدمان وسایل سرعت بیشتری ایجاد کند و بسیار مفید باشد.

نیروی حرفه ای

در پایان کار عجله ای نداشته باشید:

در بیشتر مواقع اعضای خانواده یا کارکنان مجموعه از فرط خستگی و از دست دادن انرژی ممکن است که توانایی جابجایی همه کارتن­ های سنگین و سبک و قرار دادن آنها در محل جدید را نداشته باشند. به همین دلیل توصیه می­شود که در این شرایط هیچ­گاه عجله نداشته باشید و با استراحت کافی و حفظ آرامش اجازه دهید که روند اثاث کشی و چیدمان وسایل به خوبی طی شود. همچنین چیدمان و باز کردن کارتن­ هایی که در همان ابتدای استقرار شما در محل جدید مورد نیاز نیستند چندان ضروری نخواهد بود و باز کردن آنها را به روزهای بعد موکول کنید که بدون عجله و خستگی به این کار بپردازید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.