خدمات اسباب کشی در اهواز با اصول خاصی صورت میگیرد. تمامی این اصول باید توسط تمامی افرادی که قصد جابجایی و یا اسباب کشی را دارند باید مورد توجه قرار گیرد.
برای اینکه هر گونه نگرانی و استرس در زمان جابجایی برطرف شود و همه امور باربری و اثاث کشی به صورت صحیح انجام گیرد بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید به اهدافی که در زیر بیان میشود دست یابید:
- با رعایت نکات مهم، اثاث کشی با سرعت و با دقت خوبی انجام میگیرد.
- همچنین هیچ آسیبی به وسایل شما وارد نمیشود و یا وسیله ای در حین اثاث کشی گم نخواهد شد.
- نگرانی و فشار وارد شده به افراد خانواده و یا همکاران به حداقل خود میرسد.
در اینجا نکاتی را که لازمه یک اثاث کشی موفق و کم استرس است، برای شما عزیزان ذکر می کنیم.
– رزرو خدمات باربری اهواز:
بر خلاف تصور عامه مردم، در بیشتر موارد و هنگام جابجایی و اثاث کشی منزل یا موسسات از محلی به محل دیگر باید نسبت به رزرو خدمات شرکت های باربری اهواز اقدام نمایید. این نکته زمانی اهمیت بیشتری پیدا میکند که شما میخواهید وسایل یا اثاثیه خود را به شهرستان ها جابجا نمایید. زیرا اعتماد به هر فردی در مسیرهای طولانی حمل بار، کار سادهای نیست. به همین دلیل بهتر است که قبل از اقدام به اثاث کشی به خوبی تحقیق کنید و از شرکت های باربری اهواز برای اثاثکشی و حمل بارهای خود کمک بگیرید.
– انتخاب شرکت باربری و اتوبار در اهواز:
نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که از اعتماد سریع به آگهی های تبلیغاتی حمل بار در سایت های اینترنتی و روزنامه های خودداری کنید و از عقد قرارداد فوری با آنها بپرهیزید. چراکه ممکن است شرکت طرف قرارداد شما در ارائه خدمات حمل بار و بسته بندی اثاثیه کیفیت مناسبی نداشته باشد و نتیجه این اعتماد زود هنگام، آسیب رساندن به وسایل شما در روز اثاث کشی باشد. شرایط بدتر زمانی است که مسئولیت خسارت ها توسط شرکت باربری پرداخت نگردد!
بر این اساس شرکت های معتبر و باتجربه که عضو اتحادیه باربری اهواز هستند را برای حمل بار خود برگزینید، با آنها تماس بگیرید و از خدمات آنها استفاده نمایید. هیچگاه برای جابجایی و حمل بار خود در انتخاب شرکت اتوبار اهواز عجله نداشته باشید و دقت بسیاری در این خصوص به خرج دهید. زیرا هر انتخاب اشتباه در این زمینه میتواند پایانی همراه با پشیمانی برای شما داشته باشد.
– تمیز کردن مکان جدید قبل از انجام اسباب کشی:
یکی از نکات مهم که باید به آن توجه داشت، این است که مکان جدید را قبل از اثاث کشی نظافت کنید. زیرا در این صورت میتوانید با خیال راحت در روز اثاث کشی وسایل و لوازم خود را به مکان جدید منتقل کنید. هرچند که به طور معمول پس از پایان کار و چیدمان وسایل در مکان جدید، قطعا نیاز به نظافت آن میباشد.
– وسایل خود را دسته بندی کنید:
قبل از اینکه کارگران حمل بار برای بسته بندی و جمع آوری به محل شما بیایند، هر گونه وسیله ای که نیاز به بسته بندی شدن دارد را در مکان مناسب قرار دهید و آنها را به خوبی دسته بندی کنید. به عنوان مثال، برای بسته بندی نمودن وسایل آشپزخانه یا لوازم موجود در آشپزخانه بهتر است که آنها را در گوشهای از آن محل قرار دهید و همچین وسایل شکستنی را از سایر وسایل آشپزخانه جدا کنید.
همچنین وسایل دیگر مانند وسایل صوتی تصویری، ابزار آلات موسیقی، وسایل اتاق خواب ها، پوشاک و غیره را به صورت جداگانه قرار دهید و هرکدام در بخش های مختلفی از منزل خود بگذارید تا کارگران اتوبار در هنگام اثاث کشی بتوانند سریعتر و بهتر آنها را جمع آوری و بسته بندی نمایند. بر این اساس توصیه ما بر این است که به طور جدی از هر نوع بی نظمی و به هم ریختگی خودداری نمایید.
– دقت و نظارت بر بسته بندی:
یکی از نکات مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که به کیفیت بسته بندی لوازم و وسایل اهمیت دهید. البته اگر برای بسته بندی وسایل با شرکت های معتبر باربری اهواز تماس گرفته اید هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید. زیرا در این شرکت ها از کارگران حرف های برای بسته بندی وسایل و ارسال آنها به مقصد کمک گرفته میشود. اما بهتر است که در زمان بسته بندی بدون ایجاد مزاحمت بر روی عملکرد کارگران نظارت کافی داشته باشید.
– آماده کردن و جدا کردن وسایلی که باید خودتان حمل کنید:
برخی از لوازم را بهتر است خودتان به مقصد جدید حمل کنید که در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد. زیرا این وسایل جای کمی را اشغال میکنند و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. این وسایل با وجود حمل آسان ارزش زیادی برای صاحبان خود دارند. لوازمی مانند مدارک، طلا و جواهر، اسناد و …
– تهیه کارتن به تعداد کافی:
قبل از اقدام به بسته بندی بهتر است که به تعداد کافی کارتن خریداری شود. این کار امروزه از طریق برخی از شرکت های معتبر باربری اهواز انجام میگیرد. برای این منظور باید قبل از اثاث کشی با آنها تماس بگیرید و برای خرید کارتن اقدامات لازم را انجام دهید. همچنین برای حمل و جابجایی لباس های رسمی از کارتن های رگالدار استفاده نمایید.
– استفاده از پتو، روزنامه کهنه و یا لحاف اضافه:
در این روزها در همه خانه ها تعدادی پتو، لباس و یا لحاف کهنه موجود است که از مزایای این وسایل مفید این است که برای باربری و اثاث کشی بسیار کاربردی هستند. حتی اگر از بهترین لوازم مورد نیاز بسته بندی وسایل هم استفاده کرده باشید، کارگران میتوانند برای سهولت در بسته بندی و حمل وسایل از پتو، لحاف و لباس های کهنه برای ایجاد ایمنی در لوازم مهم و حساس استفاده نمایند.
– با اعضای خانواده/همکاران خود از قبل هماهنگ کنید:
در هنگام جابجایی و انتقال اثاثیه به محل جدید بهتر است که از قبل هماهنگیه ای لازم را با دیگران انجام داده باشید. اگر در ابتدا و انتهای اثاث کشی به کمک خانواده، دوستان و یا کارمندان موسسه خود نیاز دارید پیشنهاد ما این است که از قبل با آنها هماهنگ کرده باشید. چراکه کمک های آنها شاید بتواند در جابجایی و چیدمان وسایل سرعت بیشتری ایجاد کند و بسیار مفید باشد.
– در پایان کار عجله ای نداشته باشید:
در بیشتر مواقع اعضای خانواده یا کارکنان مجموعه از فرط خستگی و از دست دادن انرژی ممکن است که توانایی جابجایی همه کارتن های سنگین و سبک و قرار دادن آنها در محل جدید را نداشته باشند. به همین دلیل توصیه میشود که در این شرایط هیچگاه عجله نداشته باشید و با استراحت کافی و حفظ آرامش اجازه دهید که روند اثاث کشی و چیدمان وسایل به خوبی طی شود. همچنین چیدمان و باز کردن کارتن هایی که در همان ابتدای استقرار شما در محل جدید مورد نیاز نیستند چندان ضروری نخواهد بود و باز کردن آنها را به روزهای بعد موکول کنید که بدون عجله و خستگی به این کار بپردازید.
بدون دیدگاه