همگان می‌دانند که رونق اقتصاد، اجرای پلن های کارآفرینی، تجارت، صادرات، واردات و نقل و انتقال های بزرگ و کوچک نیازمند وجود شرکت های حمل و نقل برای جابجایی کالاها از مکانی به مکان دیگر است. اغلب افراد قادر به‌ جا‌ به جایی اقلام کوچک و کم وزن خود هستند، اما جا به جایی محموله های سنگین نظیر کالاهای صادراتی، انواع سنگ معدن ها، خودرو های سبک و سنگین به تنهایی و بدون وجود شرکت های باربری قابل انجام نخواهد بود. باربری اهواز به کرج یکی از محور های پر تردد در حوزه باربری است. ما در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با بهترین باربری اهواز به کرج و ویژگی های آن آشنا سازیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

اهمیت باربری اهواز به کرج

شهرستان کرج مرکز استان البرز بوده و با داشتن جمعیت یک و نیم میلیونی، به عنوان چهارمین کلان شهر ایران شناخته می‌شود. این شهرستان دارای موقعیت کوهپایه‌ای است و پس از تهران، دومین شهر مهاجر پذیر ایران است که هر ساله جمعیت زیادی را به خود جذب می‌کند. رونق اقتصاد، وجود مشاغل و مراکز صنعتی متعد و عوامل دیگر، علل مهاجرت افراد سراسر کشور به این شهر می‌باشد. در سال های اخیر بسیاری از ساکنین شهر اهواز و سایر شهرهای خوزستان، به شهرستان کرج مهاجرت نموده اند. به همین دلیل برای باربری اهواز به کرج و بالعکس در سال های اخیر تقاضای بسیار زیادی به وجود آمده است.

 

ویژگی های باربری اهواز به کرج

اهواز سریع یکی از با سابقه ترین و موفق ترین شرکت های باربری در عرصه حمل و نقل و باربری از اهواز به سراسر کشور عزیزمان است. این شرکت با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در حوزه حمل و نقل، توانسته است تا تمام سفارش های باربری را به نحو احسن و با بهترین کیفیت انجام دهد و در این راستا رضایت مشتریان گرامی را کسب کند. باربری اهواز به کرج یکی از هزاران باربری است که این شرکت به قدرت تیم متخصص و دانش آموخته خود روزانه انجام می‌دهد. در این قسمت به ویژگی های باربری اهواز به کرج و سایر شهرستان ها، که در این شرکت انجام می شود، می‌پردازیم.

– باربری اهواز به کرج با خودروهای متنوع

شرکت باربری اهواز سریع با دارا بودن انواع ماشین آلات باربری از وانت بار تا تریلی ترانزیت، قادر به جا به جایی انواع محموله شما در هر سایز و ابعادی و با هر حجم و حساسیتی از اهواز به کرج می‌باشد. خودروهای باربری این شرکت به سه دسته ماشین باربری سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم می‌شود. دسته ماشین های باربری سبک شامل وانت بارها، مانند وانت نیسان، وانت پراید، وانت مزدا و وانت پیکان است. ماشین های باربری نیمه سنگین شامل انواع کامیون های بنز، کامیون ۹۱۱، کامیون تک محور و کامیون جفت محور است. دسته سوم ماشین های باربری سنگین شامل تریلی های کفی، لبه دار، اتاقدار، ترانزیت، کمرشکن و … است. هر یک از این ماشین های باربری دارای کاربرد خاصی هستند. شما عزیزان می‌توانید با توجه به میزان، ابعاد و تعداد بار خود از انواع ماشین های باربری در باربری اهواز به کرج استفاده کنید.

– انجام صفر تا صد مراحل باربری

تیم ما با دارا بودن کادری متخصص و با تجربه، ماشین آلات متنوع و پیشرفته و ابزارآلات مناسب، تمام مراحل باربری شما از بسته بندی و بارگیری گرفته تا حمل و تخلیه را با رعایت تمامی ضوابط و شیوه نامه های علمی انجام می دهد. لذا مشتریان گرامی در تمامی مراحل کار آسوده خاطر بوده و با خیالی راحت می‌توانند صفر تا صد باربری خود را به ما بسپارند. تمامی مراحل باربری اهواز به کرج به شیوه اصولی و استاندارد در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت اجرا می شود.

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش، با ما تماس بگیرید. 09363030418 ☎️

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.