باربری برون شهری

باربری برون شهری


اهواز سریع به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های باربری اهواز در زمینه حمل بار از اهواز به تمامی شهرهای استان خوزستان و سایر نقاط کشور فعالیت می کند. این شرکت برای ارسال بار از اهواز به دیگر شهرستان­ها، از ماشین­ های مجهز سنگین و نیمه سنگین استفاده می­کند.

یکی از نکاتی که در اهواز سریع بسیار مورد توجه قرار می گیرد،تضمین امنیت بار و استفاده از بیمه معتبر باربری برای آسودگی خیال مشتریان می باشد.

باربری اهواز به سایر شهرستان ها

شرکت اهواز سریع خدمات باربری را به تمام شهرستان های ایران با کیفیت بسیار عالی و مناسب ترین قیمت انجام می دهد. خدمات باربری برون شهری ما، حمل تمامی بارهای صنعتی، تجاری، کشاورزی و اثاثیه منزل را شامل می شود. برای مشاوره و سفارش خدمات بابری می توانید با شماره های درج شده در بالای سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما به سوالات شما در مورد بارنامه، بیمه، هزینه های حمل و نوع ماشین های حمل بار پاسخ می دهند.

باربری اهواز با انواع کامیون و تریلی

شرکت ما برای حمل بار، از انواع تریلی، کامیون های روباز و مسقف، خاور، کامیونت و غیره استفاده می کند. پس از نهایی شدن سفارش باربری، ماشینی که توسط شما برای حمل بار برگزیده می شود، طبق یک زمانبندی دقیق، پروسه بارگیری، حمل و تخلیه بار انجام می شود.

اگر در انتخاب خودروی متناسب با حجم و وزن بار و مسیر جابجایی آن دچار تردید هستید، مشاوران ما آماده ارایه راهنمایی و پاسخگویی به شما مشتریان عزیز هستند.

ارسال انواع کالا از اهواز

اهواز سریع از تجهیزات لازم برای بارگیری انواع کالاها و تخلیه آن ها استفاده کرده تا در زمان حمل کالا آسیبی به بار شما وارد نگردد.

برخی از کالاهای حمل شده از اهواز به دیگر شهرستان­ها در زیر بیان شده است:

– حمل اثاثیه و اسباب منزل

– انواع نبشی و میل گرد و ورق ها و شمش ها

– انواع بشکه ،کانتینر ،پالت

– ارسال مواد پلاستیکی

– ارسال انواع ماشین ها و وسایل نقلیه با خودرو بر

– انواع مواد چوبی

– انواع مواد تره باری و غذایی

تعرفه ی باربری از اهواز

شرکت اهواز سریع هزینه حمل بار از اهواز به دیگر شهرستان ها را در کمترین مقدار ممکن در نظر گرفته و تعرفه پایینی را برای هزینه کرایه حمل بار به مشتری ارائه می­دهد. ضمن تماس با کارشناسان ما می­توانید نسبت به نرخ باربری اهواز به سایر شهرستان ها آگاهی لازم را بدست آورید.

برخی از مواردی که در تعرفه حمل بار تاثیر گذار است بدین شرح است:

  • نوع ماشینی که انتخاب می­کنید: بر اساس وزن بار یا ابعاد آن نوع ماشین انتخاب می­شود
  • مسافتی که بین اهواز و شهر مورد نظر شما باید طی شود
  • مقدار پوشش بیمه­ای که توسط شرکت به حداقل ممکن کاهش یافته تا همه بتوانند از آن استفاده نمایند
  • مکان بارگیری و تخلیه کالاهای مورد نظر
  • زمان بارگیری، روز یا شب بودن

لازم به ذکر است که هزینه ای که در شرکت اهواز سریع بابت خدمات حمل بار از مشتری اخذ می گردد، طبق نرخنامه اتحادیه باربری است و هیچ هزینه اضافه ای بر مشتری تحمیل نمی شود.

باربری اهواز به دزفول

در بین خدمات باربری درون استانی، باربری اهواز به دزفول حجم بالایی از سفارشات را به خود اختصاص داده است. دزفول در فاصله 155 کیلومتری از اهواز قرار دارد. این شهرستان با مساحت 4762 کیلومتر مربع، دومین شهر بزرگ استان خوزستان است. اهواز سریع ارائه دهنده ی کلیه خدمات باربری برای حمل کالا از اهواز به دزفول می باشد. برای دریافت مشاوره و استعلام نرخ باربری اهواز به دزفول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

باربری اهواز به اصفهان

معتبرترین بیمه ­نامه ارسال بار از اهواز به دیگر شهرستان­ها در اهواز سریع ارائه می­شود. بدون استرس و نگرانی می­توانید بار خود را از اهواز به اصفهان حمل کنید. اهواز سریع بیمه­ نامه معتبری را برای باربری از اهواز به اصفهان تنظیم می­کند که در آن هرگونه خسارت احتمالی در هنگام بارگیری، حمل بار و تخلیه مورد پوشش بیمه قرار می گیرد.

زمانی که باربری شامل بیمه­ نامه می­شود، سرمایه شما در حین حمل بار حفظ می­گردد و در مورد خسارت­ های احتمالی نگرانی نخواهید داشت. این بیمه­ نامه حوادثی مانند آتش­ سوزی، آب خوردگی، سرقت بار و غیره را شامل می شود. شما با سفارش خدمات باربری اهواز به اصفهان، تا سقف 20 میلیون تومان به صورت رایگان، توسط تحت پوشش بیمه حمل بار قرار خواهید گرفت.

باربری اهواز به شیراز

تمامی ظرفیت حمل بار در شرکت اهواز سریع به کار گرفته می­شود تا رضایت کامل مشتریان در ارسال بار از اهواز به دیگر شهرستان­ها جلب شود.

اهدافی که ما در سرویس­های باربری خود از جمله باربری اهواز به شیراز دنبال می­کنیم بدین شرح است:

  1. در اختیار داشتن کارشناسانی با تجربه در ارائه مشاوره و پاسخگویی به موقع به مشتریان
  2. در اختیار داشتن کامیون­ های تمیز با اتاقک ­های مرتب
  3. زمان بندی دقیق در حمل بار از اهواز به شیراز و برعکس
  4. برخورد محترمانه کارکنان مجموعه اهواز سریع با مشتریان
  5. چیدمان مناسب بارها در ماشین
  6. قیمت مناسب و حمل سریع و کسب رضایت مشتری
  7. ارائه بارنامه معتبر به مشتریان
  8. بیمه­ های قانونی برای باربری اهواز به شیراز و سایر شهرستان ها

باربری اهواز به مشهد

شرکت ما تخصص کافی در حمل اثاثیه و لوازم اداری از اهواز به دیگر شهرستان­ها را دارد. هیچ گونه نگرانی در اثاث­ کشی منزل در باربری اهواز به مشهد نداشته باشید. داشتن کادر با تجربه و اصول چیدمان صحیح یکی از مزایای خدمات ما محسوب می­شود. هرگونه شکستگی در جابجایی وسایل، مورد ضمانت قرار می­گیرد. شرکت باربری اهواز سریع، در حمل اثاث منزل از اهواز به مشهد بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می­دهد.

در جریان اسباب کشی از اهواز به مشهد یا سایر شهرستان ها، اگر درخواست کارگر جداگانه داشته باشید، مستلزم پرداخت هزینه اضافه خواهد بود.

باربری اهواز به تهران

تهران مرکز اقتصادی و صنعتی و تجاری کشور است و هر روز تعداد زیادی از انواع بار و کالاها را پذیرا می­باشد که اهواز هم به عنوان یک شهر بزرگ هر روزه حجم بالایی از انواع بار را به تهران ارسال می­کند.

شما قادر خواهید بود که انواع کالاها و بارهای خود را در زمان کم و با نرخ کرایه ارزان از همه مناطق شهرستان اهواز به استان تهران بفرستید و از بیمه­ نامه ارسال بار که با نرخ کمی در اختیار شما قرار می­گیرد بهره­مند شوید.

باربری اهواز به تهران یکی از پرطرفدارترین خدمات باربری برون شهری شرکت اهوز سریع است.

راه های ثبت سفارش در باربری اهواز سریع

جهت ثبت سفارشات خود در حمل بار از اهواز به دیگر شهرستان­ها می­توانید با شماره ­های تماس شرکت ارتباط برقرار کنید و سفارش درخواست و حمل بار و سرویس به سایر شهرستان­ها را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.