نوع خودروی حمل کننده

نوع خودروی حمل کننده


حمل و نقل و باربری اهواز به تهران یکی از مسیرهای پرتردد و پرترافیک می باشد. حمل انواع بار از اهواز به تهران و بالعکس یکی از پرتکرار ترین سفارش های شرکت های باربری اهواز می باشد. اتوبار اهواز سریع به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های حمل و نقل اهواز، با بهره مندی از خودروهای مجهز و راننده های حرفه ای، خدمات باربری اهواز به تهران را با قیمتی بسیار مناسب و منصفانه ارایه می دهد.

تعرفه کرایه حمل و جابجایی بار از اهواز به تهران

تعیین نرخ باربری اهواز به تهران با توجه به نوع بار، کامیون استفاده شده، شرایط مشخص هر بار و … انجام می شود. موارد متعددی در تعیین نرخ کرایه و تعرفه باربری دخیل هستند. همه موارد ذکر شده به صورت روزانه بر روی تعرفه باربری و حمل و جابجایی کالا تاثیر می­گذارد و موجب افزایش و یا کاهش هزینه حمل و نقل بار می­گردد. نوع بار و شرایط خاص هر بار توسط کارشناسان ما بررسی شده و نرخ کرایه و تعرفه حمل بار به روز به شما ارائه می­گردد.

عوامل موثر بر هزینه باربری اهواز تهران

یکی از عوامل موثر بر روی هزینه باربری اهواز تهران، شرایط آب و هوایی و بازگشت کامیون حمل بار از مناطق مختلف می­باشد. برخی مواقع اگر هیچ باری برای برگشت کامیون وجود نداشته باشد، نرخ کرایه حمل و نقل بیشتر می­شود. شرایط آب و هوایی و بارش برف و باران می­تواند بروی تردد کامیون­ها تاثیر بگذارد و تغییراتی را در نرخ کرایه آنها ایجاد نماید. 

استفاده از کامیون های مجهز در باربری اهواز به تهران

انواع کامیون­ها در اهواز سریع در اختیار شما قرار می­گیرد. کامیون های ۱۰ تن ، ۱۵ تن و کامیون ۵ تن

کامیون تک : کامیون 10 تن یا کامیون تک یکی از ماشین­های حمل بار می­باشد. اتاق بار این کامیون دارای طول ۵/۸۰  بوده و می­تواند انواع بار را از اهواز به تهران جابجا نماید.

کامیون جفت : این نوع کامیون می­تواند 15 تن بار را از اهواز به تهران و شهرستان­ها حمل نماید. اتاق بار این کامیون طول ۶/۸۰ را دارا می­باشد و انواع بارهای مختلف را می­تواند از اهواز به تهران جابجا نماید.

بیشتر بخوانید: باربری از اهواز به سایر شهرستان ها

باربری با تریلی از اهواز به تهران

برای بارهای سنگین، بارهای خاص و بارهایی که حجیم­تر هستند از انواع تریلی­ها استفاده می­گردد. توان حمل بار برای تریلی­ها 23 تن می­باشد. بارهای مختلف تجاری، صنعتی و انواع بارهای خاص توسط تریلی­ها جابجا می شود. انواع مختلفی از تریلی­ها در دسترس­ هستند که بر طبق نیازهای شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

حمل بار از اهواز به تهران را در کوتاه ترین زمان ممکن از اهواز سریع بخواهید، انواع بار توسط انواع کامیون و تریلی با کمترین نرخ کرایه از اهواز به تهران ارسال می­گردد.

استفاده از نیسان وانت

جهت حمل و جابجایی بارهای کم حجم و سبک تر از نیسان وانت استفاده می­گردد. همه نوع بار از جمله بارهای تجاری و شخصی توسط نیسان وانت جابجا می­گردد و امکان حمل انواع بار توسط این نوع ماشین فراهم است. شما قادر خواهید بود که بارهای سبک­تر و محموله­های کم حجم را تا وزن 2 تن و بر اساس اتاق نیسان وانت، توسط این ماشین حمل نمایید. اگر نیاز به جابجایی بار با نیسان وانت از اهواز به تهران دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

باربری اهواز به تهران با خاور و کامیونت

برای جابجایی و حمل بارهای صنعتی و تجاری که وزن آنها به حدود 4 تن می­رسد، استفاده از خاور و کامیونت توصیه می­شود. کامیونت و خاور در 2 نوع روباز و مسقف موجود هستند که بر اساس شرایط بار، نوع آن و وزن و ابعاد بار می­توان از نوع مناسب آنها استفاده نمود. به عنوان مثال، جهت حمل و جابجایی اثاثیه منزل بهتر است از خاور و کامیونت مسقف استفاده نمود. برای جابجایی و حمل مصالح و کالاهایی که در این دسته قرار دارند از خاور روباز استفاده می­گردد.

حمل و باربری کالاها از اهواز به تهران به صورت همه روزه و توسط کامیونت­های بنز، خاور و ایسوزو و … انجام می­گیرد. تنها با یک تماس تلفنی با اهواز سریع می­توانید از همه خدمات تخصصی و حرفه­ای ما استفاده کنید

حمل و جابجایی آهن از اهواز به تهران

شرکت اهواز سریع در کوتاه ترین زمان ممکن برای حمل و نقل آهن آلات از اهواز به تهران خدمات خود را در اختیار مشتریان خود قرار می­دهد. شما قادر خواهید بود با کمترین هزینه و کرایه حمل، همه نوع آهن آلات را از اهواز به تهران جابجا کنید. حمل انواع میلگرد، تیرآهن، ضایعات آهن، لوله و نبشی و … با تریلی، کامیون و خاور از اهواز به تهران صورت می­گیرد.

حمل بار ترافیکی از اهواز به تهران

محموله ­ها و بارهای ترافیکی، نوعی خاص از بارها هستند که با شرایط متفاوتی نسبت به سایر بارهای استاندارد جابجا می­گردند.

بارهای ترافیکی:

  • وزن بالایی دارند
  • طول و عرض بلندی دارند
  • ارتفاع بلندی دارند

به طور معمول هزینه حمل بارهای ترافیکی از اهواز به تهران از سایر محموله­ ها بیشتر است که مجوزهای لازم برای جابجایی آنها از وزارت راه و ادارات تابعه اخذ می­گردد و پس از آن اجازه جابجایی و ورود محموله در مسیر اهواز به تهران صادر می­گردد.

حمل کالاهای صنعتی در اهواز

بیمه نامه باربری از اهواز به تهران

استفاده از بیمه ­نامه جهت حمل همه نوع کالا بسیار ضروری می­باشد. به طور خاص در مسیرهای طولانی مانند اهواز به تهران که بروز حوادث احتمالی و خطاها تا حد زیادی افزایش خواهد یافت استفاده از بیمه­ نامه توصیه می­گردد. طبق ارزش بار و محموله، بیمه­ نامه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و هزینه کمی بابت آن از مشتری دریافت می­گردد. اگر هر نوع حادثه طبیعی یا غیر طبیعی برای محموله اتفاق بیفتد، شرکت بیمه ­گذار موظف است که تمامی خسارت را جبران نماید. انواع خسارت مانند سرقت، تصادفات، آتش­سوزی و … تحت پوشش بیمه­ نامه باربری اهواز به تهران شرکت اهواز سریع قرار می­گیرد.

استعلام نرخ باربری اهواز به تهران

برای جابجایی و حمل و نقل بار و کالاهای شما از همه مناطق اهواز به تهران کمترین، نرخ کرایه حمل بار توسط اهواز سریع در اختیار شما قرار می­گیرد. برای سفارش خدمات باربری اهواز به تهران و مشاوره در مورد انتخاب خودروی مناسب و استعلام قیمت، با کارشناسان اهواز سریع تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن بار شما از به مقصد برسد.

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش، با ما تماس بگیرید. 09363030418 ☎️

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.